Season 9 Reschedule Thread

User avatar
Blitz
Posts: 1001
Joined: Tue Jul 22, 2014 8:34 pm
Battle.net Name: Blitzerg
Battle.net Char Code: 713
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Blitz » Thu Feb 23, 2017 12:50 am

Tenkz wrote:
Blitz wrote:All stats from 02/22/2017 have been updated as well as all stats from 02/21/2017. If you notice any errors please let me know.
WRONG THREAD MORON
LOL my bad.
Image

The only two links you ever need to click:
https://puu.sh/zFTwQ/57cfb6dd4f.png
viewtopic.php?f=57&t=2556
User avatar
MrAlerteyes
Posts: 182
Joined: Sat May 31, 2014 9:53 pm
Battle.net Name: MrAlerteyes
Battle.net Char Code: 583
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by MrAlerteyes » Sun Mar 05, 2017 1:25 am

The Zerus Redlings vs Tarsonis City Tigers game will be rescheduled from 6pm EST to 7pm EST once Perp approves.
ZHL Season 8 Champion - Kaldir Yetis

http://www.youtube.com/HaterTotsGaming - For my top tier youtube channel!
User avatar
Perplex
Posts: 61
Joined: Sat Feb 08, 2014 8:25 pm
Battle.net Name: Perplex
Battle.net Char Code: 170
Battle.net Server: NA
Location: CHIRAQ
Contact:

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Perplex » Sun Mar 05, 2017 1:27 am

its a no from me... JK LMAO

ya 7 est lookin good
ay bb what it do
ElTaco
Posts: 64
Joined: Tue Jan 24, 2017 3:16 pm
Battle.net Name: ElTaco
Battle.net Char Code: 0
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by ElTaco » Mon Mar 06, 2017 10:40 pm

Kaldir Snowmen requesting a reschedule for the ZHPL playoff game on 03/11/2017 to be reschedule to 03/10/2017 at 8:30-10:00pm est
This is Kaldir vs New Folsum reschedule btw

plz :D :)
User avatar
Blitz
Posts: 1001
Joined: Tue Jul 22, 2014 8:34 pm
Battle.net Name: Blitzerg
Battle.net Char Code: 713
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Blitz » Tue Mar 07, 2017 6:34 am

ElTaco wrote:Kaldir Snowmen requesting a reschedule for the ZHPL playoff game on 03/11/2017 to be reschedule to 03/10/2017 at 8:30-10:00pm est
This is Kaldir vs New Folsum reschedule btw

plz :D :)
Will ask my team.
Image

The only two links you ever need to click:
https://puu.sh/zFTwQ/57cfb6dd4f.png
viewtopic.php?f=57&t=2556
ElTaco
Posts: 64
Joined: Tue Jan 24, 2017 3:16 pm
Battle.net Name: ElTaco
Battle.net Char Code: 0
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by ElTaco » Tue Mar 07, 2017 9:38 am

Blitz wrote:
ElTaco wrote:Kaldir Snowmen requesting a reschedule for the ZHPL playoff game on 03/11/2017 to be reschedule to 03/10/2017 at 8:30-10:00pm est
This is Kaldir vs New Folsum reschedule btw

plz :D :)
Will ask my team.
:D :)
User avatar
Cubs
Posts: 688
Joined: Wed May 21, 2014 9:59 pm
Battle.net Name: Cubs
Battle.net Char Code: 781
Battle.net Server: NA
Location: Massachusetts
Contact:

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Cubs » Tue Mar 07, 2017 5:51 pm

Would it be possible for the Aiur Drizzle to move their semifinal series? We don't really have anyone to confirm with so idk
Image

im the kid thatd jump a kid like you
User avatar
Blitz
Posts: 1001
Joined: Tue Jul 22, 2014 8:34 pm
Battle.net Name: Blitzerg
Battle.net Char Code: 713
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Blitz » Tue Mar 07, 2017 10:21 pm

ElTaco wrote:Kaldir Snowmen requesting a reschedule for the ZHPL playoff game on 03/11/2017 to be reschedule to 03/10/2017 at 8:30-10:00pm est
This is Kaldir vs New Folsum reschedule btw

plz :D :)
Sorry my team cannot make play Friday. Denying your reschedule - apologies.
Image

The only two links you ever need to click:
https://puu.sh/zFTwQ/57cfb6dd4f.png
viewtopic.php?f=57&t=2556
User avatar
iFound
Posts: 187
Joined: Sat Apr 11, 2015 10:08 pm
Battle.net Name: iFound
Battle.net Char Code: 1907
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by iFound » Sat Mar 11, 2017 6:38 pm

Cubs wrote:Would it be possible for the Aiur Drizzle to move their semifinal series? We don't really have anyone to confirm with so idk
No response = accepted?
"Why speak always just play and lets go see who can speak alot after :/" - EU Goalie
User avatar
Tenkz
Posts: 607
Joined: Thu Jan 15, 2015 7:27 pm
Battle.net Name: Tenkz
Battle.net Char Code: 0
Battle.net Server: NA

Re: Season 9 Reschedule Thread

Post by Tenkz » Sat Mar 11, 2017 6:51 pm

If Aiur were to have been decided to play us, I would under no circumstances have accepted their reschedule.

Our scheduled time was 6 PM EST today, so it appears they forfeit.
Locked